torstai 7. helmikuuta 2013

Lady Durless Lähtölaskenta!

No niin, viikko aikaa enää coniiin ja... kuinka monella teistä on cossit valmiina? No? Ei ainankaan minulla! Mutta ensimmäistä kertaa tuntuu että cossi jopa valmistuu ajallaan hyvissä ajoin ennen conia koulutöiden keskellä.

Tässä pientä päivitystä siitä, mitä olen tämän viikon aikana saanut aikaan. Olen aika pettynyt itseeni. Luulin että olisin ehtinyt tekemään enemmänkin mutta muutama pitkä päivä koulussa osaa viedä illoista kaiken energian. -.-'
Hameen perusrunko


Perusrunko Miss Durlessin hameelle. Olen saanut vasta tämän tehtyä ja pieni paniikki meinaa iskeä. Kyllä minä Ikeasta tätä kangasta ostaessani pistin huomiolle sen, että kangas ei ole niin leveää kuin se mitä eurotädinkankaasta yleensä saa, ja olin ottavinani vielä mukaan vähän ylimääräistä mutta vaikka olen vasta näin alussa huomaan jo että kangas tulee loppumaan kesken. I-HA-NAA! Ja arvatkaa vaan onko meidän Kuopion ikealta kyseinen kangas loppu? ON! -.-' Onneksi hätä ei ole kuitenkaan tämän näköinen, ja sain Saaralta hänen ylijäämä kangastaan!

Eihän siinä muuten olisi mitään varmaan ollut, mutta kun tuo laskostus vie niin saakutisti kangasta. Helmaan meni yhteensä 3 osaa, jokainen metrin leveä ja 14cm pitkä. En halunnut ommella helmaan mitään näkyvää saumaa joten pakko tehdä se taiteelle. Tässä vaiheessa olen kyllä onnellinen uudesta ompelukoneestani joka ompelee huoletta kaiken 8 kerrosta (sivusaumoissa 10 :3) samettia~ <3 Edellinen ei olisi mitenkään pystynyt siihen.

Taitettu nauha odottamassa laskostuksia

Seuraavaksi takin kimppuun, jonka jälkeen voin päästä muotoilemaan hameen etumuksen! Ah! Osa jota odotan ehkä kaikkein eniten~ <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti